Telia-boksen din, inkludert programkort, kabler og fjernkontroll, og modem tilhørende Telia, må returneres. Dette kan leveres i Telia-kioskene på Liertoppen eller Sandvika storsenter, eller hos Telia i Bjørnstjerne Bjørnsons gate 110 i Drammen. Dette skal returneres.
Hvis du har overført abonnementet og utstyret til ny beboer, og dette er bekreftet av Telia, trenger du ikke returnere noe, men du vil fremdeles være ansvarlig for at utstyret ikke går tapt eller blir ødelagt fram til du har fått en bekreftelse på overføringen. Merk at dersom utstyret ikke returneres, vil det påløpe et erstatningskrav.
Ja, du kan selv justere hastigheten du får ved velge bort alle eller noen TV-kanaler.
Detter er utførlig beskrevet under menyvalget "Informasjon".
Du kan også få rabatert pris for oppgradering uten å velge bort TV-kanaler. Henvend deg til oss på post@borgenkabel.no, så sender vi deg våre priser.
Nei, i avtalen med Telia er innført "Universal Flex". I det ligger det at man kan ha enten TV/internett, kun internett (høyere hastighet), eller kun TV (flere TV-kanaler). Se flere detaljer under menyvalget "Informasjon".
Ja, i avtalen med Telia er 2 tv-dekodere inkludert uten ekstra kostnad.
På siden TV & strømming
hos Telia kan du se hvilke kanaler som er fast (alltid inkludert), og hvilke du kan velge blant innenfor de 50 poengene du disponerer. Har du i tillegg til ditt medlemskap i Borgen kabellag, mobilabonnement hos Telia, får du 10 ekstra TV-poeng til fritt valg av kanaler og strømmetjenester.
Kabellaget har en avtale med Telia fram til 01.09.2026.
Ja, det gjør det. Les om de ulike alternativene under på siden "Informasjon"
Detaljert fremgangsmåte finner du under menyvalget "Innmelding" i menylinjen øverst på siden.
Ja, dersom følgende betingelser er oppfylt:
1) Du bor på Borgen i Asker.
2) Du er ikke gjennom ditt sameie knyttet til Borgen Antennelag.
3) Telia kan levere TV og internett til din boligen.
4) Styret i Borgen kabellag godkjenner ditt medlemskap.
Vi har for tiden ca. 300 medlemmer.
Det er en engangs andelsavgift til kabellaget på kr 1000,-. Deretter betaler medlemmene en kvartalsvis fast avgift. Hvilket beløp det er, finner du under menyvalget "Informasjon".
Gå til menyvalget "Kontakt oss" øverst på denne siden. Der finner du et skjema du fyller ut og trykker "Send".
Ta kontakt med Telia kundeservice på tlf. 21 54 54 54 og bestill tilleggsprodukter som Telia vil fakturere direkte til deg. Meld samtidig i fra til Telia at du er medlem av Borgen kabellag og skal ha andelslagets rabatterte priser.